לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

רשימת מאמרים בנושא שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט, חלק א'

שיווק באינטרנט, חלק א'

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
צמד המילים שיוק באינטרנט הפך להיות מוכר כאחת הדרישות הבסיסיות בכל פלחי השוק העסקי בישראל. השאלה היא מה זה בעצם?
כל הדרכים מובילות לאתרך

כל הדרכים מובילות לאתרך

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
הגולשים ברשת נחלקים, בדרך כלל, לגולשים מיומנים ולא מיומנים. כעסק המציג את שירותיו, אמנתו ומוצריו, עליך לדאוג לקידום אפקטיבי ופרסומו של אתר האינטרנט שלך כדי שכלל הגולשים ייחשפו אליו. המאמר הבא מציג את מערכת היחסים בין הגולש, מנוע החיפוש והאתר.
דרך המלך

דרך המלך

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
הדרך הנכונה לבניית ועיצוב אתר אינטרנט כוללת אלמנטים חשובים כגון חוויית משתמש, אופטימיזציה למנועי חיפוש, עמידה בתקנים שקבע איגוד האינטרנט, שימוש בכותרות מתאימות וכדומה. הצגת האלמנטים הללו תשאיר את הגולש באתר ותעזור ליהנות ממנו ככל האפשר. במאמר הבא ריכזנו בעבורכם אבני דרך חשובות אשר יעזרו לכם לדעת מהם האלמנטים אשר רצוי שיוצגו באתר.
מילים כמו חול

מילים כמו חול

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
"עם הספר" הוא כינוי ידוע לעם ישראל הידוע באוריינותו. לכן, כחלק בלתי נפרד מהיכולת לקרוא ולכתוב, יש לנו את היכולת להקליד מילות חיפוש ומילות מפתח במנועי החיפוש. המאמר הבא עוסק בדרכם של בעלי העסקים להכיר את קהל היעד שלהם, לחזות מהן מילות החיפוש הקשורות לעסק והחשוב מכל: כיצד יופיע העסק כתוצאה רלוונטית למילת החיפוש.
שווק אותה

שווק אותה

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
עסקים רבים מודעים לכוחה של מדיית האינטרנט ודואגים לבנות אתר מרשים המציג את מקום העבודה, המוצרים והשירותים שלהם. דבר חשוב שצריך לזכור הוא שאתר אינטרנט דורש תחזוק, עדכון תכנים ופעילות שיווקית ענפה. עדכון האתר הוא כלי חיוני לקהל היעד, ועסקים אשר לא מפרסמים את אתרם בגאון אינם עוזרים להתפתחות העסק. במאמר הבא תוכלו למצוא כלים שימושיים לשיווק העסק.
האיזון הנכון

האיזון הנכון

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
האם לכתוב לגולש הממוצע או לאחד ה"גולשים" החשובים ברשת האינטרנט - הרובוט של גוגל.
יחסי ציבור באינטרנט

יחסי ציבור באינטרנט

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
כמו בכל תחומי החיים, גם בתחום התקשורת השיווקית עשתה רשת האינטרנט מהפכה שלמה. בדיוק כמו בתקשורת הכתובה או האלקטרונית בתחום השיווק, האינטרנט הוא הצעד הבא: מכיל את כל מה שקיים ונותן ערך מוסף שלא היה אפשרי קודם לכן.
שיווק גרילה

שיווק גרילה

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
שיווק גרילה הינה שיטת שיווק ייחודית, המבוססת על מודל של "מפה לאוזן". בשיטה נעשה שימוש במקום או בנוסף לשיווק ופרסום באמצעי המדיה ה"גדולים" (כמו טלוויזיה, עיתונות וכיו"ב), ומטרתה לעורר דיון תקשורתי סביב מוצר או שירות מסוים.
כוחו של וידאו באינטרנט

כוחו של וידאו באינטרנט

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
כיום לנוכחות וידאו באינטרנט יש חשיבות גדולה מתמיד. הטמעת כרטיס ביקור אינטרנטי בצורת וידאו מעבירה מסר מהיר, קליט וייחודי.
ניוזלטר

ניוזלטר

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
ניוזלטר הינו אחד מכלי השיווק בו משתמשים בדיוור האלקטרוני. המאמר הבא מהווה חלק ראשון מטרילוגיה המסבירה מהו ניוזלטר ומה השפעותיו.
פרדוקס הבחירה- איזון נכון של חווית משתמש

פרדוקס הבחירה- איזון נכון של חווית משתמש

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
פרדוקס הבחירה-הבלבול והשיתוק שאנשים חשים בכל פעם שיש להם שפע רב מידי לבחור מתוכו- הוא תופעה הקיימת גם בעולם האינטרנט, העמוס במיליארדי אתרים. איך מנווטים את הגולש בים הוירטואלי?
בניית אתרים אז והיום-בשאיפה לאיזון הנכון

בניית אתרים אז והיום-בשאיפה לאיזון הנכון

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
טרנדים ומגמות בבניית אתרים-מה הדבר הבא?
ניוזלטר- חלק ב

ניוזלטר- חלק ב

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
ניוזלטר הינו אחד מכלי השיווק בו משתמשים בדיוור האלקטרוני. המאמר הבא מהווה חלק שני מטרילוגיה המסבירה מהו ניוזלטר ומה השפעותיו. המאמר הבא מתמקד בתוצאות ששליחת הניוזלטר גרמה להן.
ניוזלטר-חלק ג

ניוזלטר-חלק ג

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
הניוזלטר הוא אחד מהכלים הפופולאריים בתחום השיווק באינטרנט ובעלי אתרים רבים משתמשים בו. אילו סוגי ניוזלטרים מתאימים לאתרים שונים?
קידום אתרים בעתיד – חלק א

קידום אתרים בעתיד – חלק א

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
מה ישפיע על קידום אתרים בגוגל בעתיד?
קידום אתרים בעתיד – חלק ב

קידום אתרים בעתיד – חלק ב

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
מה יהיו הפרמטרים החזקים ביותר בגוגל בעתיד, וכיצד ייראה תחום קידום האתרים?
שיווק באינטרנט דרך טוויטר  - חלק א

שיווק באינטרנט דרך טוויטר - חלק א

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
מאז הקמתה של הרשת החברתית הידועה, התפתחה תורה שלמה של שיווק באינטרנט דרך טוויטר.
כיצד ייראה שיווק במדיה החברתית ב2010

כיצד ייראה שיווק במדיה החברתית ב2010

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
איך ייראה שיווק במדיה החברתית ב2010?
שיווק באינטרנט – לגולשים שאינם מחפשים את האתר שלך

שיווק באינטרנט – לגולשים שאינם מחפשים את האתר שלך

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
קהל היעד של שיווק באינטרנט הוא בעיקר גולשים שאינם מחפשים חברה, אלא שירות.
ניהול תוכן - תדמית, שיווק וקידום

ניהול תוכן - תדמית, שיווק וקידום

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
מה זה ניהול תוכן וכיצד זה נעשה?
שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ב

שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ב

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
טוויטר ככלי לחשיפת האתר במנועי החיפוש
שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ג

שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ג

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
דרכים ועצות לשימוש בטוויטר ככלי לקידום אתר בגוגל
GOOGLE +1 – עוד קצת ואנחנו שם

GOOGLE +1 – עוד קצת ואנחנו שם

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
המאבק בין גוגל לפייסבוק צובר תאוצה. לא פעם צצות שמועות ועולות תיאוריות שונות בנוגע לדבר הבא מבית גוגל וידוע כי זה לא סוד שהעולם צמא לתגובה מצד גוגל לפייסבוק הפופולארית והמצליחה. גוגל מצידה ביצעה שינויים רבים מאז שכשלה בניסיון השיווק של BUZZ. שדרוג פרופיל משתמש, שדרוג דפדפן כרום פעם אחר פעם, ועוד מספר שינויים בתחום האפליקציות הכינו את הקרקע להודעה האחרונה של גוגל.
פייסבוק משנה (פעם נוספת) את ממשק התמונות

פייסבוק משנה (פעם נוספת) את ממשק התמונות

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
לקראת הנפקתה העתידית של פייסבוק, החלה ענקית האינטרנט להשקיע מאמץ רב בשיפור ושדרוג הכלים הקיימים כיום. מטרתה העיקרית של פייסבוק,כפי שנראה כעת, היא יצירת הכנסות נוספות.
שיווק באינטרנט בשנת 2012

שיווק באינטרנט בשנת 2012

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
עסקים רבים מודעים לכוחה של מדיית האינטרנט ולעוצמה הרבה שיש לשיווק באינטרנט. הידיעה מובילה את אותו עסק לעטוף עצמו במעטפת שיווקית אינטרנטית אשר באה לידי ביטוי באתר אינטרנט מרשים, בקידום (אורגני ו\או ממומן) במנועי חיפוש ובתקופה האחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר לכלי חדש בשיווק האינטרנטי – מדיה חברתית.
עכשיו זה כאן - FACEBOOK OFFERS

עכשיו זה כאן - FACEBOOK OFFERS

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
פייסבוק השיקה בשבוע שעבר את אופציית הקופונים שלה בישראל - FACEBOOK OFFERS
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

מאת: אוריון שיווק באינטרנט
אינטרנט. היום הכל קורה שם. כל אזכור הכי מזערי לכל מילה, כל מקום וכל אדם- קייים באינטרנט. בהחלט ניתן לומר שהוא מאגד בתוכו כל פרט מידע שאתם רוצים, על כל דבר בעולם. ובעולם בו המידע זורם בחופשיות, האם ניתן לדחוף את עצמכם קצת קדימה, כך שמבין כל ערימות המידע המיותר והלא רלוונטי- תבלטו אתם?