לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

מדריך לבניית אתרים תדמיתיים

מאת: אוריון שיווק באינטרנט

בניית אתרים תדמיתיים נועדה לאפשר לכל עסק, ארגון או אדם להקים אתר בו הוא מפרסם תכנים ייחודיים. אתר תדמיתי מאפשר לכולם לקבל במה ולהציע בה מידע, מוצרים, שירותים או כל דבר אחר. קל לבנות אתר תדמיתי וכיום ניתן להקים אתרים גם בחינם אך כדי להצליח עם האתר התדמיתי חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום בניית אתרים ויש בה יועץ תדמיתי. מטרת האתר היא לספק במה ולמשוך גולשים שיגיעו לאתר, יקראו, יגיבו או יפעלו באופן מסוים כמו רכישת מוצר, יכתבו
תגובה ועוד. יועץ תדמית יכול לעזור לבעל האתר בטיפים מקצועיים רבים ולהדריך את בעל האתר וצוות הפיתוח כיצד להשיג את המטרות לשמן נועד האתר התדמיתי.

התמקדות

אתר תדמיתי פונה לקהל יעד מסוים ואסור לשכוח זאת. בניית אתרים תדמיתיים דורשת כישורים ויכולות מקצועיות שאין לכל בונה אתרים לכן חשוב לבדוק את החברה אותה שוכרים. מומלץ לבדוק מספר דוגמאות של אתרים תדמיתיים שהחברה בנתה וכך להתרשם ולבדוק האם יש לחברה את היכולת המקצועית לספק אתר תדמיתי באופן מקצועי. אתר תדמיתי נועד להעניק מידע או להציג חברה, ארגון או אדם באור מסוים. יועץ תדמיתי יוכל לעזור במשימה זו ולכן כדאי לבחור בחברה להקמת אתרי
אינטרנט בה עובד יועץ תדמיתי או לפנות ליועץ תדמית חיצוני ולקבל ייעוץ וליווי. ישנן דרכים רבות כיצד להציג את המידע באתר ונושא זה דורש מומחיות רבה, לדוגמה אתר תדמית הנבנה עבור איש ציבור אשר חייב להיות ערוך היטב ולשפוך אור חיובי על פעולות איש הציבור ומעשיו.

להחליט מראש

לפני בניית אתרים תדמיתיים יש לקבל ייעוץ ולהחליט למי פונה האתר, מהי מטרת האתר וכיצד להציג את התוכן באור חיובי. אתר תדמיתי לקבוצת ספורט יציג את הקבוצה באופן חיובי וידבר על הישגיה גם אם הקבוצה כרגע מדשדשת בליגה. מטרת האתר היא ליצור תדמית חיובית ולעתים ניתן לשלב אלמנטים
אשר יניעו את הגולשים להגיב כאשר המטרה היא לקבל תגובות חיוביות וכך להשפיע על שאר הגולשים המגיעים לאתר ומתעניינים בו. 

ליצור תדמית מסוימת

אתר תדמיתי נועד ליצור תדמית עבור הגוף או האדם העומד מאחורי האתר. לעתים נבנה האתר על ידי קבוצת מעריצים של אמן מסוים אך לרוב נבנה האתר עבור אדם, חברה או ארגון המעוניין להציג עצמו וליצור תדמית חיובית בקרב הקהל. חשוב לדעת לנצל את הבמה שהאתר מעניק ולפנות לקהל רחב ולא להתרכז רק בקהל היעד השבוי, כלומר קהל יעד שממילא מעריץ, תומך או הפך כבר להיות לקוח.