לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

אתרי עמוד אחד

כבר לא מעט זמן שאנחנו נתקלים באתרי עמוד אחד ברחבי הרשת. מדובר בתפיסה מאד חדשנית המבוססת על רעיון אחר וחדש להגיש לנו את המידע. אם חושבים על זה קצת, יש לנו אתר שמרכז את כל מה שאנחנו צריכים או אמורים לקבל בדף אחד בודד, ללא צורך לגלוש לדפים הפנימיים.
נשאלת השאלה המאד מתבקשת - האם זה יכול בכלל לעבוד?
זה עובד מצויין כל עוד המעצבים והמפתחים של האתר הצליחו לפצח את האתגר ולייצר לגולש חווית משתמש טובה, קלה וידידותית. ולמרות כל המידע המוגש, יש בכל זאת סדר, ארגון נכון וסקרנות להמשיך לגלול עוד למטה למידע נוסף. יש הטוענים שאתרים גדולים וגדושים במידע כמו פייסבוק, הם אלה שאפשרו למעצבים לחשוב מחוץ לקופסא. הם אלו שגרמו למעצבים לצאת מהתפיסה הקודמת בה ניסו לייצר דפי אינטרנט ללא צורך בגלילה, בטענה שגלילה יכולה להיות בעייתית מכיוון שבאופן טבעי התוכן שנמצא בחלק העליון של הדף, מוצג לנו ישר וברור ללא צורך לגלול אליו.
יותר מזה, נראה שהיום האינסטינקט הראשוני של כל גולש, הוא ישר לגלול למטה את הדף עוד לפני שבכלל ראה או הבין את המתרחש בחלק העליון של האתר. 
אם כך, גלילה זה "כשר" ואם זה "כשר" כל מה שנשאר הוא לארגן את המידע כך, שבדף אחד, הגולש יוכל למצוא כל מה שהוא צריך תוך חוויה מעניינת ומסקרנת - זה כמובן כבר ביידים של המעצבים. 

לא נראה כרגע שאתרי עמוד אחד הולכים להיעלם . נהפוך הוא, יש סוג של יישור קו וציפייה לעוד אתרי עמוד אחד, לעוד חווייה, לעוד עניין וחשיבה יצירתית מפתיעה. יש גם אתרים המאמצים את התפיסה או יותר נכון, את הניראות של אתרי עמוד אחד רק עבור דף הבית ובכל זאת מאפשרים לגולש להגיע לדפים פנימיים נוספים. זה מאד מקובל באתרים בהם באמת אין אפשרות להציג את כל המידע בעמוד אחד כי יש להם "הרבה מה להגיד" לגולשים.

אתרי עמוד אחד מאפשרים גם לייצר יחסית בקלות, גרסאות עבור גדלים שונים של מסכים וכמובן עבור מכשירים ניידים.

בתיק העבודות שלנו באוריון ניתן למצוא אתרי עמוד אחד וגם אתרים בהם דף הבית מבוסס על התפיסה של אתר עמוד אחד. לדוגמא, דף הבית של האתר זה ... www.aurion.co.il