לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

ניוזלטר

מאת: אלון סודרי

דיוור אלקטרוני הינו מונח המהווה שם מקיף לפעולת שיווק והפצת אינפורמציה, המועברת באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לקהל מנויים. כל הודעת דואר הנשלחת למנוי מסויים, לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים נחשבת לפעולת דיוור אלקטרוני.


השימוש בדיוור האלקטרוני מצוי בחברות, ארגונים ועמותות, ונועד ליישום המטרות הבאות: 
• חיזוק הקשר בין בית העסק ללקוחותיו.
• חיזוק המכירות בבית העסק דרך מסרים המניעים לפעולה.
• העברת אינפורמציה אודות פעילות בית העסק.ניזולטר - מכתב חדשות - הוא אחד הכלים לדיוור האלקטרוני. הוא משמש כף מידע הנשלח אל קהל  מנויים באמצעות המייל אחת לתקופה מסויימת.
קיימים מספר סוגי ניוזלטר: פשוט, אינפורמטיבי, מכירתי, תקופתי.

ארבעת סוגי הניוזלטר נועדו לקיים מטרה אחת – כניסה לתודעת קהל המנויים. 
לכן, חשוב שעיצוב הניוזלטר ועריכת התכנים בו ישמרו על ערכי העסק, חזות העסק ושימוש בשפה נאותה. 
זאת למען שקוראי הניוזלטר יבינו במי מדובר, מה המסרים שלו והאם כדאי לזכור אותו.

לניוזלטר, כמו לכל כלי שיווקי, ישנם יתרונות וחסרונות:


מהתבוננות רחבה בשני צידי המטבע, ניתן להבין כי קיים אתגר גדול בפעולה הפונה ישירות לקהל ממוקד. 
לכן, אין זה משנה מהו תחום העסק ולאיזה ענף הוא שייך – משלוח ניזולטר מהווה צעד חיוני לעסק כדי שיגיע לחשיפה.

______________________________________________________________________
* W3C - איגוד האינטרנט העולמי אשר אחראי על הוצאת תקנים לאינטרנט המונעים את פיצול שוק דפדפני האינטרנט. 
חשוב לבדוק את הסטנדרט התקין כדי להקל על משתמשים להשתמש בדפדפנים מתאימים. 
כך שעצם התאמת האתר לדפדפן תקני, תציג את האתר כראוי ובדרך הטובה ביותר.


** סקריפט – קוד תוכנה הניתן לשימוש בדפי האינטרנט