לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט דרך טוויטר – חלק ג

מאת: אלון סודרי

דרכים ועצות לשימוש בטוויטר ככלי לקידום אתר בגוגל.

המאמרים הקודמים עסקו בהתפתחותו של טוויטר ככלי לשיווק באינטרנט וככלי לקידום אתרים. 
מטרתו של מאמר זה הוא לתת עצות מעשיות וכלים לביצוע קידום אתרים בטוויטר. 

כלל ראשון: בקידום אתר דרך טוויטר, הקישורים אינם העיקר, כיוון שהקישורים בטוויטר הם קישורי no fallow . 
בטוויטר, עיקר עבודת הקידום היא במילות המפתח המופיעות בציוצים. 

בנוסף לזה, אינדוקס הציוצים בגוגל מצוי עדיין בתהליכי התפתחות, ורבים סבורים שלציוצים תהיה השפעה רבה יותר בעתיד. 
כדי להיות הראשונים שייהנו מהתפתחות זו, מומלץ מאד ליישם עצות אלו החל מעכשיו. 

להלן כמה טיפים לקידום אתר דרך טוויטר:
  1. שילוב מילות מפתח בשם החשבון ושם המשתמש. 
    בפתיחת חשבון בטוויטר, ניתנת האפשרות להזין שם משתמש, ושם חשבון. שם המשתמש יופיע בURL של חשבון המשתמש, וגם בכל ציוץ של הגולש. שם החשבון יופיע בפרופיל של הגולש. שם המשתמש הוא זה שיופיע יותר, אך לא ניתן לבחור שם משתמש בעברית, ולכן בשביל קמפיינים בארץ, מילות המפתח המופיעות בשם החשבון יהיו אפקטיביות יותר.
  2. שילוב מילות מפתח ב"אודות"
    בטוויטר ניתנת לגולש האפשרות לכתוב בפרופיל כמה מילים על עצמו, מה שנקרא "biography" בטוויטר ו"אודות" בטוקר – הגירסא הישראלית. מומלץ לנצל את 160 התווים באודות ולשלב בהם מילות מפתח אסטרטגיות.
  3.  שילוב מילות מפתח בציוצים
    חשוב לשלב מילות מפתח אסטרטגיות בציוצים של האתר המקודם.  
  4. שילוב מילות המפתח בתחילת הציוץ
    תוצאות החיפוש בגוגל מציגות את כותרת האתר - הטייטל, כאשר מתחתיו מופיע תיאור האתר, ומתחתיו הקישור המלא לאתר. במקרה של טוויטר, המילים הראשונות של הציוץ הן אלו המופיעות בטייטל. לשם המחשה, אם הציוץ הוא כזה: "כחלק מקמפיין השיווק באינטרנט חברת אוריון מציעה שירות עיצוב באנרים",  כך יופיע הציוץ בגוגל: 

א. הטייטל ייראה כך: twitter/account name: כחלק מקמפיין השיווק באינטרנט... 
ב. התיאור יכיל את הציוץ במלואו. 
ג. מתחת לתיאור יופיע הקישור המדויק לציוץ. 

לכן, חשוב מאד שמילות המפתח האסטרטגיות יופיעו בתחילת הציוץ, וקישורים יופיעו רק בסופו.