לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

UI - חוויית משתמש - 10 הדברות

מאת: קרן ספיר ועומר בן זאב

כמו בעשרת הדיברות התנ"כיות, הנחשבות לכללים הסוללים דרך למוסר ואמינות של האדם כלפי אלוהיו, סביבתו ובעיקר כלפי עצמו, כך בהקבלה הלכו ונבנו עם השנים  עשרת הדיברות לאמינות אתר האינטרנט ומפעיליו כלפי גולשיו.בהנחה שאתרך, המהווה שער לעולמך המקצועי, החברתי או/ו התרבותי, מוכר כבר  לחלק מהגולשים, החוקים הללו באים לשמר את מערכת היחסים עם  הגולש הקיים ,שתבטיח את חזרתו וכניסת גולשים נוספים שטרם ביקרו באתרך.

אמינות - עליך לספק לגולש את האמת ולהימנע מטעויות או הטעיות.
התחדשות - עליך לספק לגולש עדכון תמידי של התוכן והמידע המופץ באתרך.
שקיפות - עליך לספק לגולש אפשרות לבדוק את אמינות המידע המגיע מאתרך (גם אם הגולש לא יבדוק זאת, קיימת הידיעה כי ההפניה קיימת וניתנת אפשרות כזו).
נגישות - עליך לספק לגולש כלים להכרת הצוות המתפעל וליצור קשר בלתי אמצעי בין הגולשי לאנשים האמיתיים שנמצאים מאחורי מסך המחשב.
משפחתיות - עליך לספק לגולש אפשרות להכיר לקוחות אחרים שלך,  המהווים חלק ממשפחת מקבלי השירות מאתרך.
אסתטיות - עליך לספק לגולש הנאה בגלישתו וזאת דרך עיצוב נגיש, נקי ובעיקר אסתטי.
נוחות - עליך לספק לגולש התאמה הולמת לדפדפנים שונים ורזולוציות מגוונות.
פשטות - עליך לספק לגולש תחושת נועם וזאת דרך הימנעות מפרסום מרובה ומגלישה מסורבלת.
התקדמות - עליך לספק לגולש את הכלים לדעת יותר בכדי שיוכלו להפיק מידע דרכך.
תקשורת - מעבר לנגישות עליך לספק ללקוח דרכים פשוטות ומהירות ליצירת קשר עמך.