לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

כיצד להשיג קליקים רבים בפרסומות בפייסבוק? תמונות

מאת: עידן מלכה

פרסום בפייסבוק הוכיח את עצמו בעת האחרונה. מכל פינה צצות עוד פרסומות, דפי אוהדים ואפליקציות שונות שמנסות להוכיח את הטענה – הפרסום בפייסבוק חי וקיים.

אם אתם משתמשים בפרסום בפייסבוק לעסק שלכם, או במידה ואתם מנהלים דף עסקי ללקוח, זה הכרחי ואף קריטי לבחור את התמונה המושלמת. עשיתם זאת? הגדלתם את כמות החשיפות לעסק אותו אתם מפרסמים, ומשתמע מכך, גם את כמות הקליקים. צעד זה לא רק יגדיל את החשיפה אלא גם יצמצם את עלויות הפרסום. 

זה אולי נראה לא הגיוני, אך בחירת התמונה הנכונה יכולה להכפיל ואף לשלש את כמות הקליקים למודעה. בחירת תמונה לא נכונה יכולה להכפיל ולשלש את העלות-פר-קליק.

כיצד עובד הפרסום בפייסבוק?

פרסום מודעות בפייסבוק עובד בדומה לפלטפורמות "תשלום לפי קליקים" נוספות ברחבי האינטרנט.כמו למשל, גוגל אדוורדס.זה עובד כך - מציעים מחיר מסוים למודעה, ובכל "קליק" משלמים סכום כסף כלשהו, בטווח של 50 סנט עד 1.25 דולר.
מדוע חשוב לשמור על אחוז הקלקות גבוה? פשוט מאוד. תקציב הפרסום במודעות "תשלום לפי קליקים" הוא קבוע. במידה והשקעת 50 דולר והקישו 10 אנשים, עלות "קליק" היא 5 דולרים. הקישו 100 אנשים העלות היא 0.5 דולר. כלומר, ככל שיותר אנשים מקליקים על המודעה, העלות ל"קליק" יורדת. 

כאמור, ישנן 2 סיבות עיקריות מדוע אנו רוצים שיותר ויותר אנשים יקליקו על מודעות הפרסום שלנו.
הראשונה – חשיפה גדולה יותר. יותר אנשים נחשפים למודעה, מבקרים באתר או בדף האוהדים בפייסבוק.
השנייה – הפחתת עלויות הפרסום. יותר אנשים מקליקים, עלות פר קליק פוחתת. 

פייסבוק היא בין הפלטפורמות הבודדות אשר מאפשרות הוספת תמונה לצד המודעה. לכן, בחירת התמונה הנכונה תשפיע על הפחתת עלויות הפרסום אך תגדיל את כמות הקליקים. יש הטוענים כי תמונה מתאימה מובילה ל70 אחוז מההקלקות. תמונה מתאימה תופסת את תשומת לב הגולשים. 

מה צריך לעשות כדי להשיג תוצאות טובות בקמפיין PPC ?
  1. בחר תמונות שמחות של גברים ונשים. עבור מודעות אשר פונות לגברים, השתמשו בתמונות נשים, ולהפך.
  2. מחשוף = קליק. במידת האפשר, השתמשו בתמונות נשים עם מחשוף. לאחר מחקרים שנעשו בנושא על ידי גוגל וחברות נוספות, נמצא כי תמונות עם מחשוף הביאו לשיעורי הקלקה גבוהים.
  3. העדיפו תמונות אמיתיות מאשר תמונות ממאגר. תמונות ממאגרי תמונות נראות מזויפות וגורמות לדימוי "לא אמיתי" למודעה.
  4. צבעים מנוגדים תופסים את תשומת לבו של המשתמש. צבעים אשר מנוגדים לצבע הכחול של פייסבוק תופסים את תשומת לב המשתמש.
  5.  הוספת גבולות אדומים למודעה זוהי טכניקה חכמה אשר מבליטה את המודעה למול הצבע הכחול של פייסבוק.

 

לסיכום, פייסבוק מאפשרת למפרסמים לשכפל את המודעות, לשנות את התמונה הנבחרת וזאת בכדי לבחון את המודעה באם היא מובילה להקלקות. לאחר מספר ניסיונות תמצאו את התמונה המתאימה ביותר לקמפיין, זאת אשר משיגה את התוצאות הטובות ביותר ואת כמות ההקלקות הגבוהה ביותר.