לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

פייסבוק משנה (פעם נוספת) את ממשק התמונות

אחד השינויים הבולטים הוא שינוי ממשק התמונות. החל מבוקר יום ד', אנחנו נחשפים לממשק חדש באופן הצגת התמונות.

התמונות נפתחות בעמוד שקוף, ואפשרות לחיצה על LIKE  או TAG נמצאת הן בתחתית התמונה והן מצד ימין, לצד האפשרות להגיב על התמונה. כמו כן, ישנם חיצים אשר מאפשרים דפדוף באלבום התמונות. לחיצה על "רענון" (F5) תחזיר את העמוד למצבו הרגיל. 



כיצד כל זה מתקשר למטרתה של פייסבוק להגדיל הכנסות?

העיצוב החדש משאיר מרווח גדול יותר לפרסומות ממומנות, שכפי שגילנו בעת פרסום התשקיף, מהווה כ-85% מהכנסות פייסבוק. 
בעיצוב זה מאפשרת לעצמה פייסבוק פרסום מודעות בשטח בולט יותר ונגיש יותר לגולש, ובעצם כך מגדילה את האפשרות לפרסום אפקטיבי ויעיל. המודעות נתפסות כחלק מהתמונה, ובזמן שבכל יום מועלות לרשת החברתית כ-250 מיליון תמונות, סביר להניח שגם אפקטיביות המודעות הממומנות תגדל. 

זו אינה הפעם הראשונה בה פייסבוק משנה את ממשק התמונות, אך הפעם נראה כי מהלך זה עשה קצת רעש במלחמה הקיימת בין הרשתות החברתיות כאשר ממשק התמונות החדש של פייסבוק דומה, לדעת רבים, לממשק התמונות הקיים של גוגל פלוס. 

למידע נוסף על שירותי שיווק ברשת בחברת אוריון ניתן להתקשר: 03-7581755 
מאמרים וטיפים בנושאים: עיצוב ובניית אתרים, מיתוג, ניהול תוכן, שיווק במדיה החברתית,  קידום אתרים ויחסי ציבור באינטרנט, ניתן למצוא באתר – אוריון שיווק באינטרנט.