לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

המדריך לפיתוח אפליקציות בהתאמה אישית

מאת: אוריון שיווק באינטרנט

עולם האייפונים ויתר הסמארטפונים הוא ללא ספק אחד מתחומי הטכנולוגיה המאתגרים ביותר עבור אנשי השיווק, הפרסום ובעלי העסקים השונים. פיתוח אפליקציות המותאמות אישית לצרכי בית העסק, הן ללא ספק אחד מתחומי השיווק המודרני המבוקשים ביותר כיום. במדריך הבא, נחשוף בפניכם מספר טכניקות לביצוע התאמה אידיאלית בין צרכי העסק לבין התאמתם ליכולות השיווק המודרני במסגרת פיתוח אפליקציות. 

אפיון האפליקציה 

השלב הראשון בתכנון אפילקציה שתנפיק רווחים כאלו ואחרים לבית העסק שלך, הוא לדעת לזהות את הצרכים הנקודתיים של קהל לקוחותיך. הקפד על אפיון קהלי היעד שלך, הגדר היטב את מטרות האפליקציה, ומעל הכול, התאם את צרכי קהל לקוחותיך לבין מטרותיך העסקיות. 


"מרוב עצים לא רואים את היער"

אחד הכללים הנפוצים ביותר בעולם השיווק הוא למקד את המסר השיווקי/פרסומי שלכם. בשלב הראשון מומלץ לחשוב ולתכנן על מספר מודולים במסגרת פיתוח אפליקציות לבית העסק שלך, ולאחר מכן לצמצם את מרחב האפשרויות למודול המעניין והאטרקטיבי ביותר בעיניכם (בחלק מהמקרים מומלץ אף לבצע סקר קצר בקרב קהלי היעד שלכם על מנת לזהות את הצרכים האמיתיים שלהם).


התייחסו לעניין כאל עוד אפיק פרסומי 

בעלי עסקים רבים נוטים לראות בעולם הטכנולוגי כמשהו מאיים ובלתי מושג. פיתוח אפליקציות לצרי שיווק בית העסק שלך הוא ללא ספק אמצעי מתקדם להעברת מסרים שיווקיים ופרסומיים לקהל היעד שלך. היעזרו בכל הידע המקצועי העומד לרשותם של חברות העוסקות בתחום פיתוח אפליקציות, ולאורך כל הדרך התוו את הידע המקצועי שלכם בתחומכם, והקפידו על הצרכים והמטרות העסקיות שלכם. 

עיצוב ומיתוג 

פיתוח אפליקציות הוא אמצעי נוסף לבניית המותג העסקי שלך. במסגרת עיצוב האפליקציה הקפידו על עיצוב המדבר  בשפה פרסומית אחת עם יתר אמצעי השיווק שלכם, הקפידו לתת עוצמה ללוגו שלכם, למסרים השיווקים שלכם, ומעל הכול, הציגו בפני הלקוח את כל היתרונות היחסיים שלכם בעמודי האפליקציה השונים. 

סל קניות וחווית הלקוח

כיום, תוכלו לפתח אפליקציות המאפשרות ללקוחותיכם לבצע רכישה אונליין באמצעות האפליקציה. במידה ואתם מפתחים אפליקציה כזו, הקפידו להעניק למשתמשי האפליקציה ממשק קל ונוח לצרכי קיום מעבר בין דפי האפליקציות, התמצאות מהירה במוצרים והשירותים השונים המוצגים למכירה, וכמובן, הקפידו "לפתות" את הלקוח באמצעות טכניקות שיווק כאלו ואחרות המעצימות את חווית הקנייה. 

העניקו ללקוח שלכם את כל המידע הדרוש לו

כמו בכל אמצעי פרסום אחר, גם בתוך האפליקציה העסקית שלכם אמור להופיע כל המידע האינפורמטיבי אודות דרכי ההתקשרות עימכם. הקפידו על השארת פרטי בית העסק (מיקום, טלפון, אימייל, מפת הגעה וכדומה).