לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

פרופיל חברה

מאת: קרן ספיר ועומר בן זאב

אחד הדפים החשובים באתר הוא דף פרופיל חברה או במילים אחרות "אודותינו". בזכות דף אינפורמטיבי זה יוכלו הגולשים לאתר ולהכיר אותך ולדעת על פועלך. דף האודות מכיל מסר שיווקי הולם שלעתים מתנהג באופן סמוי. רבים מבעלי העסקים מציגים את המסר השיווקי שלהם בהפיכת חיסרון מסוים ליתרון. לדוגמה: עסק חדש שנפתח בתחום ותיק יכול להעיד על רעננות, חדשנות ונמרצות. בדף זה הפך המסר השיווקי את החיסרון (היותו של העסק צעיר וחסר ניסיון) ליתרון (מלא חיים ושאפתן).

יחד עם הצגת העסק חשוב לנצל את בימת הדף האינפורמטיבי ולספר לגולשים מיהם לקוחותיך ומיהם האנשים אשר איתם אתה בקשר בשגרת היומיום. בעצם, דרך שורות ספורות אתה "מוכר" את העסק שלך ללקוחותיך הפוטנציאליים.
בנוסף, הצג בפני הגולשים את החזון שלך, שהרי עסק ללא חזון הוא עסק ללא שאיפה. 

לכן, עם כתיבת פרופיל החברה עבור על הכללים הבאים:
דאג שהכתוב יוצג באופן מובן וברור.
אל תנסה לדבר בשפה גבוהה מדי.
ספר את האמת.
ספר על הידע שצברת בתחומים שונים – רקע אקדמי, עבודות קודמות וכו'. 

ולסיום, עדכן וספר על כל סיטואציה חשובה שתועיל לעסק. 

זכור: עסק טוב הוא עסק מצליח, ולעסקים מצליחים יש מה לספר.

בהצלחה!