לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

מדריך לבניית אתרים לעסקים קטנים

מאת: אוריון שיווק באינטרנט

בניית אתרים לעסקים קטנים מעניקה לעסקים הקטנים אפשרות להתרחב ולשחק במגרש של העסקים הגדולים. אתר באינטרנט מאפשר לעסק הקטן בתקציב קטן בו הוא יכול לעמוד להציע מגוון מוצרים, שירותים ומידע לגבי העסק ומהותו. אתר באינטרנט גובר על המגבלה הגדולה ביותר של העסקים הקטנים והיא המרחק הגאוגרפי. לדוגמה חנות למוצרי קוסמטיקה הממוקמת בצפון יכולה באמצעות הקמת אתר מסחרי להציע את מוצריה ללקוחות בכל הארץ וכך להתגבר על המחסום הגאוגרפי. 

להגדיל מכירות

עסקים קטנים רבים פונים לחברות בניית אתרים כדי שאלה יקימו עבורם אתר מסחרי כמו חנות וירטואלית, אתר תדמיתי או אתר דינמי דרכו אפשר ליצור קשר עם החברה ואף להזמין מוצר או שירות. בהתאם לתקציב העסק ניתן לבנות עבורו אתר מקצועי דרכו הוא יוכל להציע את מרכולתו. מטרת העסקים הקטנים היא להגדיל את המכירות ולהגיע לקהלי יעד שללא האינטרנט לא יוכלו להגיע אליו אלא בתקציבי ענק של פרסום. האינטרנט פותח בפני העסקים הקטנים אפשרות להתרחב, להגדיל את מחזור
המכירות ולפרוץ גבולות.

חשוב לקדם את האתר

בניית אתרים לעסקים קטנים אינה מסתיים עם העלאת האתר לרשת. בעלי עסקים רבים חושבים כי מרגע שהאתר עלה לרשת כל שעליהם לעשות הוא לשבת בחנות ולחכות לשטף של הזמנות. המציאות מראה כי ללא קידום האתר לא יגיעו גולשים לאתר ובעל האתר יהיה מתוסכל. לכן, כאשר בונים את האתר חשוב לפנות לחברה מקצועית ולא לחפש פתרונות זולים. חשוב לפנות לחברה שלא רק תבנה את האתר באופן מקצועי ויעיל אלא תעניק ייעוץ ותעזור לבעל העסק הקטן להגדיר יעדים ברי השגה. יעד כמו הכפלת המכירות תוך חודש אינו ריאלי לכן חשוב להגדיר יעדים אפשריים ולפעול בהתאם לתוכנית הכוללת קידום האתר ואמצעי פרסום זולים כמו PPC, פרסום במדיות חברתיות ותחזוקת האתר
באופן שוטף.

להיות מקורי

בניית אתר לעסק קטן דורשת מומחיות. כיום ניתן לבנות אתר בחינם באמצעות תוכנות להקמת אתרים כמו וורדפרס ואחרות אך כדי להצליח יש לפנות לחברה מקצועית ולקבל ייעוץ וליווי מקצועי. חברה מקצועית תלמד את העסק, תערוך סקר שוק ותבדוק את המתחרים ובהתאם לכך תציע לבעל העסק תוכנית הכוללת בניית אתר, תכנים מקוריים, בידול, הגדרת קהל יעד ופעולות לקידום האתר. חשוב לבדל את האתר ולגרום לגולשים המגיעים לאתר להתרשם מהמידע הייחודי ולהניע את הגולשים לפעולה
מסוימת כמו רכישת המוצר או פניה לעסק. כדי להניע את הגולשים לפעולה יש לכלול אלמנטים שיווקיים בתכנים ובעיצוב האתר וליצור אתר מקורי שירשים את הגולש.