לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

מדריך לבניית אתרים עם קטלוג

מאת: אוריון שיווק באינטרנט

בניית אתרים עם קטלוג מאפשר לעסקים קטנים כגדולים להציג בפני הגולשים קטלוג מוצרים בצורה מקורית ומעניינת. יש אתרים מורכבים בהם ניתן לדפדף בקטלוג, לסמן מוצרים ולבקש מידע נוסף או לבצע רכישה ישירות מהאתר בעוד אתרים אחרים מציעים את הקטלוג להורדה או רק דפדוף בין דפי הקטלוג ויצירת קשר עם החברה. אתר עם קטלוג מאפשר לגולשים לקרוא מידע על המוצרים המופיעים בקטלוג, לצפות בתמונות של המוצר ולעתים אף לצפות בסרטון המדגים את המוצר. שילוב בין מידע ויזואלי וטקסט מעניק לגולש חווית גלישה ואפשרות למצוא את כל המידע לו הוא זקוק לגבי המוצרים המופיעים בקטלוג. בניית אתרים קטלוגיים מתאימה לעסקים רבים ומאפשרת להם לעדכן את
המוצרים באופן נוח, לצאת במבצעים ולחסוך בעלויות הגבוהות של הדפסת קטלוגיים על נייר איכותי.

יתרונות לאתרים עם קטלוג

בניית אתרים עם קטלוג מעניקה יתרונות רבים לעסקים. האינטרנט פועל באופן רצוף וגולשים יכולים להביט בקטלוג בכל שעה ובהתאם לזמן החופשי שלהם. גולש יכול להיות בחו"ל ולעיין בקטלוג וכך חוצים גבולות ואין הגבלה למרחק הגיאוגרפי ולמגבלות שעות הפעילות של החברה. באמצעות אתר קטלוגי ניתן לשמור על קשר רציף עם מעגל הלקוחות ולהגיע לקהלי יעד חדשים. גולשים יכולים לעניין את חבריהם וכך זוכה האתר לשיווק ויראלי ופופולריות ללא השקעות כספיות אדירות בפרסום במדיות השונות כמו טלוויזיה, פרסום חוצות ועוד. באמצעות האתר יכול העסק להציע מוצרים חדשים בקלות
וללא עלויות, לצאת במבצעים המיועדים לגולשי האתר ולמאגר הלקוחות ולקבל פידבקים בזמן אמת מהלקוחות והגולשים באתר.

פנים ירוקות

עסקים רבים מעוניינים לקצץ בהוצאות השיווק והפרסום ומצד שני להגיע לקהל יעד רחב. באמצעות אתר עם קטלוג יכול העסק להציג פנים ירוקות, כלומר, העסק אינו משתמש בדפוס ולכן שומר על הסביבה. יתרון זה משמעותי בקרב חברות רבות אשר מעוניינות לתרום לאיכות הסביבה וכך הן גם חוסכות בעלויות הכרוכות בדפוס ומשלוח קטלוגים כבדים ויקרים בדואר. 

אתר ידידותי

בניית אתרים קטלוגיים חייבת להיעשות באופן מקצועי. חשוב להגדיר את קהל היעד ולתכנן את הקטלוג כך שיהיה נוח לשימוש וקל לניווט ומעבר בין דפי הקטלוג. ניתן לשלב אנימציות ומעברים מעניינים וליצור תדמית גבוהה למוצרים ולעסק. חשוב כי הלקוח יקבל את המידע באופן ברור ולא יצטרך למצוא מידע או תמונות בקטלוג ויש להקפיד על דרכי יצירת קשר או הזמנה באופן קל ובטוח. יש לתכנן את האתר הקטלוגי היטב ולהכיר את הגולשים אשר צפויים להגיע לאתר ולהזמין דרך הקטלוג ולהתאים את הקטלוג בהתאם לדרישות הלקוחות ולנוחותם.