לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

מי זה הפינגווין הזה ומה הוא רוצה?

בתאריך 18.10.14 חל עדכון פינגווין 3.0. זהו עדכון אלגוריתם, המתמקד באתרי ספאם המפירים את הנחיות גוגל. בעצם, עדכון זה מסנן ממנוע החיפוש אתרים שלא פועלים לפי הנחיות גוגל ומשתמשים לרעה בדרכי הקידום האורגאני.  עדכון הפינגווין האחרון התרחש לפני שנה, באוקטובר 2013.

היסטוריית הפינגווין
במשך השנתיים וחצי האחרונות חלו שישה עדכוני פינגווין. עדכונים אלו שינו את תוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל. חשוב לציין כי העדכון בא לנפות אתרים שקודמו באופן אפור, הפרו את הוראות גוגל ולא פעלו לפי ההנחיות המקובלות בעולם קידום האתרים. חשוב לציין שעדכון הפינגווין זורק אתרים מתוצאות החיפוש כך שלא ניתן יהיה למצוא אותם בגוגל, בגלל שהם לא פועלים לפי ההנחיות המוגדרות. לכן, מי "שנענש" וירד בתוצאות או מיקומים, יכול להיות אופטימי, כי הדברים ברי שיפור וניתנים ליישום. העבודה פשוט תהיה רבה יותר. 

עדכון הפינגווין הראשון יצא ב- אפריל 2012 והשפיע במידית על 3 אחוזים מתוצאות החיפוש בגוגל COM, עקב הסינון של אתרי ספאם. גוגל מצהיר, בכל עת, כי עדכון פינגווין נועד כדי לקדם תוכן איכותי ברשת ולא תוכן שנכפה עליו לקדם אותו. המטרה של פינגווין היא לסנן שיטות אפורות כמו שימוש בלתי הגיוני של מילות מפתח, שימוש הזוי במספר דומיינים, הקמת רשת קישורים אגרסיבית ומאסיבית, שכפול תוכן ועוד. 

אנו, באוריון מאמינים כי גוגל בסופו של דבר מתחקה לגולש שמעוניין לראות תוצאות חיפוש רלוונטיות והגיוניות.