לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

r re rema remarketing

מכירים את זה שכגולשים ברשת צץ לנו באנר? יש כאלה שמתעלמים, יש כאלה שמתעצבנים ויש כאלה שמתייחסים. אין מה לעשות, זו עובדה, כגולשים אנו חשופים למידע פרסומי. אין זה משנה אם אנו קוראים מאמר, עושים קניות או אפילו עוקבים אחרי חברים תמיד קופץ לנו באנר שצד את עינינו. 
 
השאלה היא מה היה קורה אם הבאנרים שהיו קופצים לנגד עינינו היו מדברים איתנו דיבור ישיר ורלוונטי למה שאנחנו צריכים. איזה יופי זה היה? אז גולשים יקרים, זה קורה!
 
איך? מה? למה? כמה? מיד הסיפור המלא.
גוגל, כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הפרסום האינטרנטי, הבינה שיש עוד דרך להשתמש בשטח הפרסומי שברשותה וכבר כמה זמן שהיא מאפשרת למנהלי הקמפיינים בגוגל אדוורדס את דרך ה"שיווק מחדש". 
 
בעצם, גוגל משתמשת בשטח הפרסום שלה באתרים ובפורטלים, כדי לשווק את בעלי העסקים המשתמשים בשירות גוגל אדוורדס וכך מרחיבה להם את האופציה לפנות באופן ישיר ללקוחות פוטנציאלים. 
 
אז מה זה שיווק מחדש?
שיווק מחדש הינו קוד המוטמע בתוך אתר או דף נחיתה של קמפיין מסויים. אותו קוד מאפשר הגעה לגולשים שגלשו באתר או בדף הנחיתה ואחרי שיצאו מהאתר המסרים "רודפים אחריהם" בשטח הפרסום של גוגל באתרים ובפורטלים שונים.

השיווק מחדש מאפשר דרך פניה של מודעות טקסט או מודעות מעוצבות (באנרים) המאפשרים פנייה ישירה עם הגולשים שהיו באתר המקורי. כך נוצר דיאלוג עם הגולש.

לדוגמא: גולש שהגיע לאתר אוריון שיווק באינטרנט יראה פתאום באתר YNET באנרים של "בנינו אתרים ל-300 מהחברות המובילות במשק" ויעשה את החיבור לאתר אוריון שגלש בו לפני יומיים. 

שיווק מחדש שעובד!

חשוב לציין שבזכות השיווק מחדש ניתן להעביר מסר חד וחזק בפני הגולשים שביקרו באתר. 

מבחר באנרים פעילים ברשת:




רוצה לדעת יותר? אנחנו פה בשביל שאלות! 037581755