לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

עסק מקומי? המאמר הבא מיועד לך!

זה ידוע שלגוגל יש גן חיות. פנדה אנחנו מכירים, פינגווין כבר הבנו, אבל מה קשורה עכשיו יונה?
אז כן, הבנתם נכון, יש עדכון חדש בגוגל ושמו "גוגל יונה".

מה היונה הזו עושה?
ראשית, נתחיל בכך שגוגל דואגת לגולשים ורוצה להציג להם תוצאות חיפוש רלוונטיות ונכונות לצרכים שלהם. כך שבפועל "עדכון יונה" בא לעזור לעסקים לוקאליים להופיע בתוצאות החיפוש ולעקוף את הפורטלים הגדולים. כי מי שמחפש עכשיו "מסעדה איטלקית", רוצה להגיע למסעדה איטלקית ולא לאתר האינדקס rest אשר מציג מגוון של מסעדות איטלקיות.

נחדד את הנושא.
אם עד כה היינו רגילים לראות בתוצאות החיפוש אתרי עיתונות גדולים, אתרי אינדקס ייחודיים וכדומה.  אז בחודש האחרון אנו שמים לב כי כשאנו מחפשים עסק מקומי או מילת מפתח עם אזור מדויק אנו מקבלים יותר ויותר עסקים שמתאימים לחיפוש שלנו ולא אתרים גדולים בהם אנו צריכים עוד לחפש תוצאות המתאימות לצרכים שלנו.

בעל עסק, רוצה שימצאו את האתר שלך בעקבות "עדכון יונה"?
הגולשים מתחילים להיות חשופים למידע הממוקד שמתקבל בגוגל ולכן, כבעל עסק, עליך להכין את האתר שלך, לחבר אותו לגוגל פלוס, לרשום אותו בגוגל מפות ולהתחיל להכין אותו לרגע שהאלגוריתם יתחיל להשפיע בתדירות גבוהה יותר. 

אנחנו, כחברה לשיווק באינטרנט, כבר מתחילים לשים לב לתנופה של העדכון וממליצים לך להיות מעורב בכך גם כן.