לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

פוסט: כשהרובוט והחוויה האנושית נפגשים – חלק ב

האלגוריתם של גוגל אינו מפריד בין מילות מפתח למילות יחס, ואינו מזהה מילים נרדפות. ההגבלה הזאת יכולה לגרום לסרבול מסוים בניהול תוכן האתר, והצרכים הקידומיים של האתר יכולים להתנגש עם חוקי השפה העברית.  

הפוסט הבא עוסק בשני נושאים:

א. המאמצים שעושה חברת גוגל כדי לקרב את הרובוט הגוגלי לשפה החיה.  
ב. כיצד ניתן להתגבר על המגבלות של גוגל ולקדם את האתר תוך כדי שמירה על שפה תקנית.  

מידע נוסף ניתן למצוא בפוסט: