לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

סקירה: מנוע חיפוש חדש-בינג.

חברת מייקרוסופט השיקה היום את מנוע החיפוש החדש שלה, בינג.
מעכשיו גולשים שינסו להיכנס למנוע החיפוש הישן, live, יופנו ישירות לBing.
חברת מייקרוסופט תחל בימים אלו בקמפיין שיווקי רחב היקף העולה כ80-100 מליון דולר, המדגיש את יכולתו של מנוע החיפוש החדש להציג תוצאות ממוקדות יותר לשאלות ממוקדות כגון "מהי בירת ירושלים".
כאשר מקלידים בבינג את השאלה הזו במלואה, מוצגים בתוצאות הראשונות אתרים עם הכותרת "בירת ישראל", "ירושלים היא בירת ישראל" ועוד.

מנוע החיפוש של בינג ממיין את התוצאות השונות עבור הגולש.
כאשר מקישים במנוע החיפוש את המילה "marketing", מתקבלות הקטגוריות הבאות:
"marketing ideas", "marketing products", "business marketing" ועוד.
כל קטגוריה מפנה את הגולש לקטגוריות נוספות בתחום, כאשר בכל קטגוריה תוצאות החיפוש הרלוונטיות לה.
בנוסף לכך, במנוע החיפוש של בינג יש את האפשרות לערוך חיפוש באתרי קניות בלבד, בנוסף לאפשרויות חיפוש תמונות ומפות. כאשר מקלידים בקטגוריית הקניות"מה לקנות לחג המולד", מופיעות תמונות של אלבומים, כלי נגינה ועוד, הנמכרים ברשת כמתנות חג המולד. 

בינג נותן את האפשרות לכתוב בהגדרות את המדינה בה נמצא הגולש, ובכך להשיג תוצאות הרלוונטיות יותר למדינתו.
כל היתרונות האלה עובדים רק בבינג האמריקאי.
כאשר משנים את מדינת המוצא בהגדרות לישראל, הביצועים של בינג מביאים תוצאות מעטות יותר.
 
אם מנוע החיפוש החדש יצליח להתחרות במנועי חיפוש אחרים, יש להניח שתחום השיווק באינטרנט לא ייראה כמו פעם.