לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

פוסט בנושא "בינג"- מנוע חיפוש חדש.

 עלה פוסט חדש לאתר דה מרקר בנושא מנוע החיפוש של חברת מייקרוסופט, בינג.
הפוסט סוקר את היכולות של מנוע החיפוש ואיזו חווית משתמש הוא יוצר.
הפוסט מסיים עם מספר שאלות חשובות:

האם הציבור מוכן למנוע חיפוש חדש?
האם הוא יכול להועיל למשתמש ולהקל עליו את עומס הבחירה בתוצאות החיפוש?
וחשוב מכל, כיצד מנועי חיפוש אלטרנטיביים ישנו את פניו של תחום השיווק באינטרנט?
האם מומחים בתחום השיווק באינטרנט יצטרכו לשנות את שיטות השיווק ולתמרן בין חווית המשתמשים לעוד שניים-שלושה מנועי חיפוש?