לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

טבע קופקסין

כחלק מהעבודה השוטפת של אוריון שיווק באינטרנט וטבע ישראל, החלטנו לשדרג את "השאלון האינטראקטיבי", שהיה להיט בכנסים הקודמים ולהפוך את האינטראקציה מול הרופאים למשהו פרקטי ויעיל. בעקבות נHסיון עבר, החלטנו להציע לטבע ישראל פיתוח של "סקר" שנתוניו יהוו מקור לשימוש.

קצת על טבע. טבע ישראל מסייעת לשיפור איכות חייהם של חולי פרקינסון וטרשת באמצעות מוצרים המיועדים לתחום מחלות אלו. מוצרים אלו נמכרים בבתי המרקחת ומסייעים בתהליך ההחלמה של החולים.  טבע עובדת בקשר ישיר עם הרופאים, שומעת להם ולדרישות הקהל.   

בחודש נובמבר 2014 נערך כנס שנתי המיועד לרופאים המתמחים בתחום זה וטבע, כחברת התרופות המובילה בישראל, נכחה בכנס. הכנס כלל הרצאות, הכרות עם מוצרים חדשים של חברות התרופות, נקודות מפגש הכוללות דינמיקה קבוצתית וחלוקת שי צנוע לכל משתתף.

לחברת טבע הייתה עמדת שיווק בכנס, שם הציגה החברה את קו המוצרים שלה.

חברת טבע ישראל פנתה אל אוריון כדי לחשוב איך ניתן ניתן יהיה ליצור אינטראקציה עם הרופאים ו"לתפוס" את תשומת ליבם בין כל המתחרים בכנס.  
מחלקת הטכנולוגיה והקריאטיב של אוריון יזמה את פרויקט ה"סקר האינטראקטיבי" הכולל מספר שאלות קצרות.  ה"סקר האינטראקטיבי" מוצג באתר אינטרנט ממותג טבע. הנציגים של חברת טבע הסתובבו בכנס עם אייפדים כשדף הפתיח של השאלון הציג עובדה מסקרנת ומעניינת שהזמינה את הרופאים להתרשם וכך לענות על השאלות.
 
באמצעות השאלות והתשובות, ורישום הרופאים למאגר הנתונים, יכלה חברת טבע לעשות שימוש בנתונים, לפלח את התשובות ובעצם להתאים את הנתונים להמשך הפעילות מול הרופאים. 

ה"סקר האינטראקטיבי" הותאם לכלל המסכים: אייפד, טאבלט, מסך מחשב רגיל, לפטופ ואייפון.  
סוג ההתאמה זה נקרא – רספונסיבי.

פעילות קידום מכירות באמצעות טאבלט או אייפד

אז איך המערכת בנויה?
למערכת 3 סוגי מסכים:
  • מסך פתיחה עם בחירה של סקר (פרקינסון/טרשת) וקהל יעד (רופא מומחה/רופא כללי/אחר)
  • מסך שאלה עם בחירה מתוך 4 תשובות (שאלות אמריקאיות)
  • מסך תודה עם כפתור חזרה למסך הפתיחה
באמצעות מערכת ניהול התוכן יהיה ניתן להוסיף סקרים ותחת כל סקר ניתן להוסיף שאלות המכילות 4 תשובות שונות.