לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

טבע גרסטים

טבע מסייעת לשיפור איכות חייהם של חולי הסרטן באמצעות קשת רחבה של מוצרים המיועדים לתחום האונקולוגי. מוצרים אלו נמכרים בבתי המרקחת ומסייעים בתהליך ההחלמה של החולים.
טבע עובדת בקשר ישיר עם הרופאים, שומעת להם ולדרישות הקהל.
 
בחודש אוקטובר 2013 נערך כנס שנתי המיועד לרופאים אונקולוגיים בארץ.
הכנס כלל הרצאות, הכרות עם מוצרים חדשים של חברות התרופות, נקודות מפגש הכוללות דינמיקה קבוצתית וחלוקת שי צנוע לכל משתתף.
לחברת טבע היה עמדת שיווק בכנס, שם הציגה החברה את קו המוצרים שלה ואת המוצר החדש טבע גרסטים. 
חברת טבע ישראל פנתה אל אוריון כדי לחשוב איך ניתן ליצור אינטראקציה עם הרופאים ו"ללכוד" את תשומת ליבם בין כל המתחרים בכנס.
מחלקת הטכנולוגיה והקריאטיב של אוריון יזמה את פרויקט ה"שאלון האינטראקטיבי" הכולל מספר שאלות קצרות, הרשמה למועדון הנבחרים של "טבע גרסטים", וקבלת שי צנוע.
ה"שאלון האינטראקטיבי" מוצג באתר אינטרנט ממותג טבע וכולל דאטה בייס של הנרשמים.
הנציגים של חברת טבע הסתובבו בכנס עם אייפדים כשדף הפתיח של השאלון הציג עובדה מסקרנת ומעניינת שהזמינה את הרופאים להתרשם וכך לענות על השאלות.
 
באמצעות השאלות והתשובות, ורישום הרופאים למאגר הנתונים, יכלה חברת טבע לעשות שימוש בנתונים, לפלח את התשובות ובעצם להתאים את הנתונים להמשך הפעילות מול הרופאים. 
 
 
ה"שאלון האינטראקטיבי" הותאם לכלל המסכים: אייפד, טאבלט, מסך מחשב רגיל, לפטופ ואייפון.
סוג ההתאמה זה נקרא – רספונסיבי.