לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

לקסוס - מערכת הזמנות

לקסוס הינו מותג רכב יוקרתי. מרכז השירות של לקסוס היושב בתל אביב, הוקם כדי להעניק שירותי ערך מוסף ללקוחות לקסוס. באתר האינטרנט myLexus.co.il, לקסוס מאפשרת ללקוחותיה לייעל את זמנם באמצעות מילוי טופס הזמנת טיפול שנתי ללקסוס שבבעלותם ובכך לחסוך ולייעל את זמנם של הלקוחות. 
 
לקסוס דוגלת בייעול משאבים מתוך התפיסה שלקוחותיה עסוקים ומנסים בכל דרך לייעל את הזמן ולהפיק ממנו את המרב. לקסוס, פנתה לאוריון לפיתוח טופס אינטראקטיבי, דרכו ניתן להזמין טיפול שנתי לרכב. הטופס שפותח תואם את הטופס הרשמי שניתן ללקוחות במרכזי השירות והוא כולל שדות ייחודיים ללקוחות הפרטיים. לקוחות לקסוס יכולים להגיע לאתר myLexus.co.il ולמלא את הפרטים הנדרשים ולאחר מילוי הטופס, מייל נשלח לנציג השירות – בהתאם לאזור הגיאוגרפי של הלקוח, כולל התאריך שמתאים ללקוח. הטופס מתממשק למערכת ה- crm במודול ניהול הזמנים של מוקד השירות כדי שלא תיווצר חפיפה בין לוחות הזמנים. 
 
מערכת ניהול האתר כוללת בתוכה אפשרות לשלוח מייל ללקוח שאמור לבצע את הזמנת השירות, שמירת הנתונים האישיים של הלקוח ופרטי ההזמנה ואימות מול נציגי החברה.