לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

מרכז הקונגרסים הבינ"ל - בנייני האומה

מרכז הקונגרסים הבינ"ל  - בנייני האומה, הינו שם דבר כבר למעלה מ- 60 שנה. מרכז הקונגרסים הבינ"ל נושא מורשת מפוארת, ובה בעת שועט קדימה, מוביל וניצב בחזית העשייה בתחום הכנסים והאירועים העסקיים. המיומנות הגבוהה של הצוות המקצועי שבמרכז ניכרת בכל אירוע, קטן כגדול, ומשקפת ניסיון מצטבר של עשרות שנים.

השאיפה של הלקוח הייתה להקים אתר חדש המותאם לטכנולוגיה העדכנית ושיוצג בצורה הטובה ביותר בכל מדיה ופלטפורמה אפשרית, כולל מכשירים ניידים.

בנוסף לכך, הלקוח הציג לאוריון דרישה להקים אתר שירענן את המותג ואת השם מרכז הקונגרסים המזוהה עם השם הקודם בנייני האומה. הרעיון היה לייצר הזדהות ומיצוב חדש למרכז הקונגרסים כמקום חדשני, מתקדם, מודולארי וגמיש לדרישותיהם של מארגני האירועים.

בנייני האומה, או בשמם החדש מרכז הקונגרסים, מזוהים כסוג של אייקון בירושלים. האתר החדש של מרכז הקונגרסים מצליח מצד אחד לשמר את הוותק, הניסיון והמקצועיות ומצד שני, מצליח לשדר מיצוב של גוף חדש, מתוחכם וחדשני. באמצעות העיצוב, חווית המשתמש והטכנולוגיה עליה מושתת האתר, הגולשים מקבלים חוויה של מקום גדול, חזק ויחד עם זאת, שירותי, גמיש ומקצועי.

כבר בדף הבית, הגולשים מקבלים כמה טעימות אודות מרכז הקונגרסים ברמת סרטונים ותמונות מהאולמות השונים. בדף הבית מוצגת מפה אינטראקטיבית שנבנתה בתלת מימד שמטרתה להציג לגולשים את כל האולמות בצורה הכי מהירה ונוחה. באמצעות המפה, ניתן להגיע לאולמות השונים ולקבל אודות כל אולם את כל המפרט והנתונים, על מנת לקבל החלטה נכונה עבור הפקת האירוע.



מערכת ניהול התוכן של האתר מאפשרת לצוות מרכז הקונגרסים לעדכן בצורה מהירה, נוחה וידידותית כל סוג של תוכן ומידע באופן שוטף ללא הגבלה של כמות.

אנחנו באוריון שיווק באינטרנט גאים ומאד מרוצים, פעם אחת, מההזדמנות והכבוד להקים למרכז הקונגרסים את האתר החדש. ופעם שנייה, אנחנו רואים כיצד הלקוח נהנה משיפור בתוצאות תוצאה מהביצועים של האתר החדש.