כיום, כחלק מתעשיית הפרסום במדיה כולה ובעולם האינטרנט בפרט סרטי התדמית הם חלק בלתי נפרד ואף מרכזי. במסע הפרסומי שיווקי של כל חברה או עסק הרוצים לקדם את חברתם ברשת האינטרנט, סרט התדמית הוא כלי משמעותי ביותר.כידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים, קטע וידיאו שווה אלף תמונות. בזמן קצר יכול סרט וידיאו להעביר מסרים קצרים וברורים אותם קשה יותר להעביר באמצעות מלל או תמונה. סרטי תדמית בדרך כלל עוסקים בפעילות החברה המוצגת, מציגים את סביבת העבודה ויתרונותיה על פני חברות מתחרות.
קהל היעד של סרטים אלו הם בעיקר הלקוחות (סרטים המוקרנים בקניונים על מסכי ענק או בחדרי המתנה), עובדי החברה ומנהליה (להעברת הרצאות או העלאת מורל).
סרט תדמיתי טוב משתמש באופן נכון בכלים הטכנולוגיים העומדים לראשותו, רצוי שהיו מהמתקדמים בשוק כיום. בהפקת סרט תדמיתי מקצועי חשוב להשתמש במגוון כלים שמציעות לנו הן התקשורת הויזואלית כמו: וידיאו ואנימציה והן התקשורת האינטראקטיבית כמו: עיצוב, תלת מימד, פלאש, הדמיה וכדומה.
חברת אוריון מאמינה שחשוב להעביר מסר בצורה מהירה ומובנת, לכן החלה בשיתוף עם חברת תפנית המתמחה בהפקת סרטי תדמית.
חברת תפנית מעסיקה את מיטב הבמאים, תסריטאים, צלמים ואנשי ההפקה בארץ.