לפגישת ייעוץ חינם:

אוריון שיווק באינטרנט

הפקת קמפיין פרסומי באינטרנט

הקמפיין מוצג בפורטל הרופאים The Medical - ומנוהל על ידי אוריון אשר מספקת את כל השירותים והתיאומים הנדרשים  מול איש הקשר בפורטל.

הקמפיין כולל:
הצגת 4 באנרים ו- 4 דפי נחיתה חדשים שיופיעו כל שבוע במשך 4 שבועות.
בכל שבוע יופיע באנר חדש עם שאלת סקר אחת ולה שלוש תשובות.
בלחיצה על תשובה מסוימת, יגיע הגולש לדף נחיתה המציג: טקסט קצר אודות המוצר, תמונת המוצר, לוגו החברה, תוצאות הסקר ושני כפתורים הפונים לקהל הרחב ולקהל המקצועי.


הסבר על תוצאות הסקר:
תוצאות הסקר יציגו את כמות ההקלקות על כל תשובה. בנוסף, יוצג מונה הסופר את סה"כ המשתתפים בסקר.


אוריון פיתחה דאטה בייס ממנו ישאבו תוצאות הסקרים בעבור כל דף נחיתה.
הסבר על הכפתורים הפונים לקהל הרחב ולקהל המקצועי:
בלחיצה על מידע לקהל מקצועי יוצג דף המציג נתונים מקצועיים המכילים גרפים, טבלאות וטקסט.
בלחיצה על מידע לצרכן יוצג דף עם 7 כפתורי שאלות. בלחיצה על כפתור שאלה יופנה הגולש לדף עם התוכן הרלוונטי המכיל טקסט ותמונה.